zaterdag 10 november 2012

Colgate Max White One

Waarschijnlijk heb je de nieuwste producten van het merk Colgate al op andere blogs of op tv gezien maar vandaag zal ik ze gaan reviewen.
Colgate is namelijk uitgekomen met een nieuwe productlijn namelijk de 'Max White One' Dit is een lijn . Dit is een whitening lijn die bestaat uit een tandpasta, mondwater en een tandenborstel.
De MaxWhite One producten helpen je om je tanden in slechts één week één tint witter te krijgen. Daarmee wordt je lach dus nog stralender en maak je een verpletterende eerste indruk!


Ik heb de producten 2 weken getest. En in dit artikel vertel ik jullie of het heeft geholpen voor mij.


Ik ontving de nieuwste producten in een leuk perspakket:

 
Er zat ook nog een rode clutch, notitieboekje+pen en een spiegeltje in.
Erg leuk gedaan van Colgate.
 
 
Max White One Mondwater:
 
 
Dit is voor mij de eerste keer dat ik mondwater ging gebruiken, in het begin vond ik het een beetje raar maar na een paar dagen werd het gewoon een ritueel. Het mondwater is blauw van kleur en ruikt en smaakt erg fris.
Jet moet de dop van het mondwater vullen tot de lijn alleen die is moeilijk te ontdekken aangezien er meerdere lijnen waren.
Je moet het mondwater 30 sec. in je mond houden en dan uitspugen.
Dit heb ik elke ochtend en avond gedaan.
 
Max White One Tandenborstel:
 
De tandenborstel van deze collectie vind ik echt heel fijn, toen ik het voor het eerst gebruikte voelde het echt fijn aan, de borstel is wel vrij hard op sommige plekken bij mijn tandvlees doet het pijn.
 
Max White One Tandpasta:
 
De tandpasta zit in een doosje. De tube vind ik niet erg handig eigenlijk, het materiaal is heel anders dan een gewone tandpasta tube, ik weet niet precies wat het nou is maar ik vind het niet zo handig.
 
 
De tandpasta is blauw en donker blauwe spikkels erin.
Ook deze is heel fris.
 
Mijn mening:
Ik heb zoals ik al eerder schreef de producten 2 weken in combinatie gebruikt, in de ochtend en in de avond.
Na 1 week zou je tanden een tint witter worden, 1 tint is natuurlijk moeilijk te zien dus vandaar dat ik het 2 weken heb gebruikt .
Maar merk ik nou echt dat mijn tanden witter zijn geworden? Een beetje, soms lijkt het of mijn voortanden wat witter zijn geworden.
Maar dat is moeilijk te zien aangezien je geen kleurenkaart hebt.
 
De prijzen:
- Mondwater €6,49
- Tandenborstel €3,79
- Tandpasta €3,99
 

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails