zondag 17 februari 2013

Catrice Absolute Nude Palette

Het Catrice Absolute Nude Palette hebben jullie vast wel vaker gezien, dit palette is namelijk erg in trek en ook ik moest deze hebben!.
In dit artikel swatch ik het voor jullie.



Het palette is zo mooi, het bevat 6 mooie nude kleuren met allemaal shimmer. Ik mis wel een matte highlighter erin eigenlijk...
Wel jammer is dat bij mij de oogschaduw pannetjes los zitten, dus nog even lijmen!.

 
Pretty!♥
 
Swatches:
Het pigment is prima, erg mooi en je kan er goed mee combineren.
De swatches zijn gemaakt zonder basis en droog aangebracht.

Sinds dat ik dit palette heb gebruik ik het bijna dagelijks, zie de look hieronder:

 
Ik maakte deze ooglook met 4 kleuren uit het palette, de 1e als highlighter, de 2e op mijn ooglid, de 3e in mijn buitenste ooghoek en de 6e in mijn crease.
Als oogpotloodje heb ik er 1 van Catrice gebruikt, de LongLasting Eyepencil in nr. 040.

Conclusie:
Het is een erg mooi palette als je van Nude tinten houd, ik ben er erg blij mee!

Dit palette kost €4,99 en is verkrijgbaar bij de Kruidvate en Trekpleister.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails