woensdag 20 februari 2013

DA Nagellak

Da komt weer met 3 nieuwe kleuren uit een blauw/grijze, een blauwe en een groene met shimmer.
Ik heb ze geswatched voor jullie!
Kijk mee:

Het uiterlijk vind ik er leuk uitzien, een zilveren lange/smalle dop. Ze bevatten 9 ML.

 

001 Foggy:
Foggy is een grijs/blauwe kleur zonder shimmer, deze dekt goed met 2 laagjes.

003 Starry Night:
Starry Night is donker blauwe met prachtige shimmer. Erg mooi!
Ook deze dekt met 2 laagjes.

005 Moss:
Moss is een mosgroen kleurtje met shimmer, deze dekt nog niet zo goed met 2 laagjes, in het echt zag het er beter uit maar nu ik de foto's terug zie kon ik beter een 3e laagje erover heen doen.

Ze lakken erg fijn en drogen ook best snel! Pluspunt!

Het kwastje:
HEt kwastje is van normaal formaat wat prima lakt.

Ze zijn vanaf nu verkrijgbaar bij de DA winkels en kosten € 2,99 p/st.



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails