woensdag 3 april 2013

Gel Nagellak

Gel nagellak wordt van de zomer hele hot, net zoals vorig jaar zomer. Want gel nagellak blijft 2 á 3 weken zitten en dat is natuurlijk ideaal voor als je op vakantie gaat.
Ik heb ook gel nagellak op en vandag vertel ik jullie mijn mening.



Ik heb een kleurtje van het merk Laushine en dat is bij onze webshop en winkel verkrijgbaar. Het is nr. 75 pink gold shimmer.

Wat heb je nodig:
Bij gel nagellak heb je een lamp nodig, dit is maar eenmalig een dure aanschaf. Dan heb je nog een base en een top gel nodig, als je top gel een plaklaag heeft heb je ook cleanser nodig, de top gel die ik heb gebruikt heeft geen plaklaag dus dat scheelt weer. Verder natuurlijk leuke kleurtjes gel nagellak.
Je hebt ook nog vijlen of aceton nodig om het te verwijderen.

Hoe werkt het:
Het beste is om je nagels op te ruwen zodat de gel nagellak makkelijk hecht. Dit kan je doen met een blokvijl. Als je je nagels hebt schoon gemaakt met bijv. remover breng je de base gel aan en dan ga je 2 min. onder de lamp. Dan breng je de 1e laag kleur gel aan, dan ga je ook weer 2 min. onder de lamp, evt kan je nog een 2e laagje aanbrengen en dan ook weer 2 min. onder de lamp.
Dan als laatste de topgel, deze moet ook weer 2 min. onder de lamp uitharden. Als je een top gel hebt met plaklaag kan je deze nu verwijderen met cleanser.


Gel nagellak is dik dus in het begin is het even wennen om aan te brengen, het is ook meteen een nagelversteviging, ik heb het op mijn rechterhand gedaan omdat die nagels snel afbreken.
20-3 heb ik het aangebracht , op die dag zijn ook de foto's gemaakt.
Je ziet ook wel echt dat het dikker is maar dit was voor mij de eerste keer dat ik het aanbracht dus het is nog even oefenen.
Het is nu 2 weken later, deze foto is van gister:


En ja ik heb uitgroei maar dat is logisch na 2 weken maar verder zit het nog prima en het is echt fijn dat mijn nagels zo stevig zijn aan mijn rechterhand nu met de gel nagellak anders was het allang afgebroken...

De gel nagellak kost €9,95 p/st. en de lamp €44,95 verkrijgbaar bij mardymakeupshop


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails