vrijdag 7 juni 2013

Tip: sjaals opbergen

Welke vrouw wil 'm nou niet, die Little Black Dress? Deze is speciaal voor de sjaaltjes! Met de Little Black Dress van Umbra kunnen sjaals wel heel stijlvol opgeborgen worden. Hij kan makkelijk in de kledingkast of aan de kapstok worden opgehangen.       

Dit leek mij erg handig aangezien ik best veel sjaaltjes heb en ik het nu niet goed kon ophangen in mijn kast.

Voordelen:
 • Hanger kan 360 ºC draaien
 • Materiaal: Polyester, metaal en kunststof
 • Ruimte voor 26 sjaaltjes
 • Inclusief metalen hanger
 • Neemt vrijwel geen ruimte in beslag!


 De vorm is echt als een jurk:

Er zitten 26 gaatjes dus voor 26 sjaals.
Ik heb uiteraard ook wat sjaals erin gedaan maar ik heb best veel dikke/lange sjaals dus dat paste niet helemaal goed want dan wordt het heel dik en dat past dan ook niet meer in mijn kast.
Dus dat is jammer....


Op zich hartstikke leuk idee alleen je moet dan wel kleine/dunne sjaals hebben anders wordt het te dik en past het niet meer in je kast.

Deze kost €24,95 en is verkrijgbaar bij Bij de webshop Fonq.
Bij de webshop Fonq verkopen ze van alles, van leuke gadgets tot accessoires voor in huis

  
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails