vrijdag 19 juli 2013

1001extensions review

Een tijd geleden ontving van de webshop 1001extensions een setje extensions. Ik heb ze al een tijdje binnen en ook gebruikt uiteraard!
In dit artikel vertel ik jullie er meer over.



Ik heb gekozen voor de kleur blond in natuurlijk steil haar 38 cm.
De clip in extensions:
 
Er zijn verschillende maten 'matten' , 1 grote (links) en 1 middelmaat (rechts)
De 2 middelmaten:
 En kleinere:
 
Ik zelf heb erg dun haar en het is ook zo plat dus ik kan wel voller/meer haar gebruiken , ik was erg benieuwd!

De kleur is niet helemaal mijn haar kleur maar dat is toch altijd moeilijk maar als het erin zit valt het erg mee, je ziet gewoon wat kleurverschil in je haar maar dat is niet storend, wel leuk eigenlijk. De extensions zijn van zacht en goede kwaliteit haar. Ik zelf vind het best moeilijk om de extensions erin te zetten dus heb ik mijn moeder het gevraagd (kapster geweest vroeger).

De voor en na foto's:

 
Voor - Na
 
Aan de achterkant is mijn haar veel voller, dit voel je ook heel goed alleen aan de voorkant zie je er weinig van, doordat mijn haar vrij dun is voel je en zie je soms de clips er door heen, dat vind ik niet zo prettig als je bijv. ergens heen gaat zal ik dan altijd opletten en voelen of alles nog goed zit en of je ze niet ziet.
De extensions zijn iets langer dan mijn eigen haar maar dat kan je dan bij knippen (op de foto nog niet gedaan).

Niet alle extensions matten pasten in mijn haar , 1 middelmaat pasten er niet meer in...

Ze kosten €44,90 en zijn verkrijgbaar bij 1001extensions



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails