donderdag 18 juli 2013

DA Neon Nagellak en lipbalms

Neon is helemaal hot deze zomer en de DA komt uit met een leuke Limited Edition! In deze collectie zitten 3 nagellakjes en 3 bijpassende lipbalms.
Vandaag swatch ik ze voor jullie.
 

DA Neon Nagellak:

Aller eerst de nagellakjes:
Het uiterlijk is zoals we gewend zijn van de DA, een zilveren hoge dop met een bol flesje.
 
 
Het kwastje is van normaal formaat. 
 
Swatches op het nagellakwiel:
Hier zie je alle 3 de kleuren, ze zijn aardig neon zo op het nagellakwiel.

Swatches:

 Love:

Love is een mooi roze kleurtje, deze draag ik nu op mijn teennagels trouwens, deze dekt goed in 2 laagjes en het is echt een prachtige kleur! Maar het had wel wat meer neon gemogen.

Orange:

 Orange! Deze had ook wel wat meer neon mogen zijn, is vrij donker,. Deze dekt ook prima met 2 laagjes.
 
Firefly:

Firefly is een geel kleurtje, deze dekt helaas pas met 3 laagjes...

De nagellak kost €2,99 p/st. en zijn verkrijgbaar t/m 14 september (zolang de voorraad strekt)

DA Neon Lipbalm:

De lipbalms zijn bijpassend bij de nagellakjes, ik schrok wel een beetje toen ik de kleuren zag, oei dacht ik bij de geel en oranje... Maar gelukkig(voor mij) geven ze alleen een glans af!

 
Het uiterlijk van de lipbalms is simpel zilver met zwart en op de dop zit een sticker met de kleur.

  

Swatches: 

Op mijn arm zie je wel degelijk kleur, maar heel subtiel.

Lip swatches:

Kale lippen
Pink
Yellow
Orange
Op mijn lippen zie je de kleur niet, ik vind het wel grappig dat je bijvoorbeeld met de neon roze je lippen doet maar er geen kleur vanaf komt!.
 
Deze lipbalms zijn zo lekker! Het maakt mijn lippen heerlijk zacht en voedt ze goed. Ook hebben ze een mooie glans. I like it! ♥ De lipbalms hebben geen geur overigens .
 
Deze lipbalms kosten €2,99 p/st. en zijn verkrijgbaar t/m 14 september (zolang de voorraad strekt)
 


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails