woensdag 31 juli 2013

How to: Gradient Nailart

Vandaag heb ik een how to voor jullie. Deze Gradiënt palm trees nailart zag ik op de blog van qtplace en ik heb deze nagemaakt! Ook vertel ik jullie hoe je deze maakt.


Aller eerst breng je natuurlijk een basecoat aan.

Stap 1: Als basis kleur heb ik Essie 94 Lapiz of Luxury gebruikt. Lak je nagels met 2 laagjes.:

Stap 2: Dan gaan we de gradiënt maken met een spons! Ik heb hierbij gewoon een schoonmaak sponsje gebruikt. Ik heb voor het sponzen 4 kleuren gebruikt, een blauwe (Essie 94 Lapiz of Luxury ), paarse (Anny 215 One and Only) , roze (Essie 25 Funny Face) en een peach kleur (Revlon 603 Peachy) Doe de kleuren naast elkaar op de spons.



Stap 3: Sponzen maar! Spons de kleuren op je nagels, wacht wel tot dat de basis kleur droog is.

Stap 4: Maak om je nagels schoon:



Stap 5: Ik heb er over heen een glitter topcoat aangebracht, dit is Gosh 562 Magic Star:


Stap 6: Dan gaan we de palmbomen maken, zet op je nagels met een zwarte striper 3 strepen:


 Stap 7: Dan maken we de bladeren aan de boom, dus gewoon wat streepjes met een zwarte striper:


Topcoat en ze zijn klaar!

Het resultaat:






 Ik vind het zelf erg mooi geworden en ik wil vaker iets met sponzen gaan doen.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails