zondag 11 augustus 2013

Shoplog Duitsland DM

Afgelopen vrijdag ben ik naar Duitsland geweest. Wij gaan altijd naar de plaats Kleve en dan niet echt het centrum in maar we blijven vooraan, daar is een parkeerplaats met de DM, Aldi, Kik en Tedi. Deze 4 winkels gaan we altijd even af.

In dit artikel laat ik jullie zien wat ik in de DM heb gekocht.


Ik heb in de DM ook wat foto's gemaakt met mijn Iphone.

P2 Aufgebrezelt collectie:
P2 schap:

Essence Gel nails at home collectie:

Catrice schap met de L'Afrique c'est chic collectie:

 Essence schap met de New in Town collectie:

Ik kocht ook een leuke shopper van P2 en de DM voor maar €1,-, daar konden meteen al me spulletjes in wat ik had gekocht.
Altijd handig!



En dit heb ik gekocht:!

Heel wat nagellak en dan vooral sand nagellak, eindelijk waren alle P2 de sand nagellakjes er en hier ben ik zo blij mee, ze zijn erg mooi!

- Catrice L'Afrique c'est chic sand nagellak 01,02,03,04,05 €2,75 p/st.
- Essence Colour en Go nagellak nr. 165 sand nagellak €1,55
- P2 nagellak verdunner €1,65
- P2 sand nagellak 010,020,030,040,050,060 €1,95 p/st.
- P2 Aufgebrezelt nagellak 10,20,40 €2,25 p/st.
- Catrice L'Afrique c'est chic blush + bronzer 01 €3,95
- Essence Tribal summer €1,45 (uit de opruimingsbak)
- Catrice L'Afrique c'est chic oogschaduw 02 €3,95
- Essence metal glam oogschaduw 04 €2,45
- P2 eyeliner pen zwart €2,45

Uiteraard komen van alle lakjes nog swatches online.
Verder heb ik ook nog standaard dingen gekocht zoals deo, watje, makeup remover en lipbalms, dit allemaal van het merk Balea, dit is een goedkoop merk van de DM.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails