dinsdag 12 november 2013

Shoplog: Kruidvat/Hema

Afgelopen week was ik even naar de Kruidvat en Hema geweest. Bij de Kruidvat hadden ze de nieuwste collectie van Essence; Beauty Beats.
Vandaag laat ik zien wat ik gekocht heb.




Ik kocht bij de Hema 1 blush uit de nieuwste collectie. Ik kocht nr. 02 een mooie roze met gouden shimmer. Deze kost €6,50 maar ik had nog een kortingssticker en ik moest toen €5,20 betalen.

Kruidvat:

Van de nieuwste Essence collectie Beauty Beats kocht ik alle 4 de lakjes, het lijken zo op het eerste gezicht normale kleuren maar ze bevatten allemaal shimmer.
01 Baby, baby, ooh! - 02 I'm Backstage - 03 As Long as you love me - 04 Grouie at Heart

Ze kosten €1,89 p/st.

Ik kocht ook nog de prachtige shimmer powder uit deze collectie. Nr. 01 Swaaaag!
Deze kost €3,39


In de opruimingsbak vond ik 2 Catrice nagellakjes uit de collectie Eve In Bloom en ze kosten maar €1,- p/st.
C02 Floralilac - C03 Bed Of Flowers


Als laatste kocht ik nog 2 mono oogschaduwen van Catrice uit het gewone assortiment. Het zijn de Liquid Metal oogschaduwen.
080 Mauves Like Jagger - 090 Nougat It Right

Ze kosten €3,99 p/st.

Hebben jullie laatst nog wat leuks gekocht? Van de meeste producten komen nog reviews online.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails