zaterdag 30 november 2013

Timex horloge

Een horloge is altijd handig en ik draag het ook altijd elke dag en het staat ook nog eens leuk bij een outfit!
Vandaag laat ik jullie mijn nieuwste horloge zien, een Timex.




Ik koos voor de Classic Round Python zwart.

Ik heb deze besteld bij de webshop 10-35, deze webshop verkoop veel horloge's van verschillende merken. Je kan er gemakkelijk betalen via o.a. iDeal en Paypal. De verzendkosten zijn gratis en de levering is snel. Helemaal top dus!

 
De horloge zit in een mooie zwarte doos verpakt en er staat met zilveren letters het merk op.
Als je het doosje open maakt zie je een mooi kussentje met het horloge, leuk!

 
Het bandje heeft een slangen print en is vrij soepel.
Het horloge past mij goed en je kan deze erg klein maken.


Ik ben er blij mee! En mijn moeder trouwens ook, als ik deze kwijt ben heeft me moeder het gejat;)

Deze kost €65,-


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


 

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails