vrijdag 14 maart 2014

MakeUp Your Stash

Tegenwoordig zie je ze zo vaak, die prachtige doorzichtige kastje voor je stash, het ziet er mooi uit en je kan gemakkelijk zien wat erin zit.
Laatst kocht ik er al 1 bij de Blokker en Xenos maar het was nog niet helemaal compleet maar nu wel, kijk mee!
 


Ik heb namelijk een nieuwe makeup organizer, die zie je op onderstaande foto.
Deze komt van de webshop MakeUpYourStash., het heeft 2 lades en een display boven op waar je zoals ik heb paletten en lipsticks, eyeliners kan in zetten.
 

 
Ik ben er heel erg blij mee en het ziet er super leuk uit.

Zo zie het geheel eruit:

 
MakeUp Your Stash heeft heel veel soorten, zo mooi zijn ze allemaal!

Die ik heb is de luxe makeup organizer klein en deze kost €24,95

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails