dinsdag 22 april 2014

Nailart | Swirl Dots

Vandaag heb ik een nailart voor jullie, deze nailart zagen jullie ook al voorbij komen op mijn pop sticks.
Ik heb tussen door ook foto's gemaakt zodat jullie kunnen zien hoe je het maakt.]
 


Je begint natuurlijk met een basecoat, daarna breng je witte nagellak aan, dit hoeft niet helemaal dekkend te zijn maar dan spreken de kleuren meer als je er straks op sponst.
Laat de witte nagellak goed drogen en spons dan de 3 kleuren erop, ik gebruik gewoon een schuur sponsje.
Deze 3 kleuren heb ik gebruikt: Revlon 603 Peachy en 601 Guave en Orly Purple Pleather.
 


Dan pak je je dotting tool erbij + zwarte nagellak, ze dan in een swirl stipjes zoals op de foto hieronder.


Doe dit ook met witte nagellak.


Plaatst als laatste nog wat zwarte stipjes aan de bovenkant mocht er nog ruimte over zijn.

Topcoat en je bent klaar!





Wat vinden jullie? Het resultaat vind ik erg leuk en het is super makkelijk om te maken.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails