donderdag 8 mei 2014

Nailart | Ombre Chevron

Ik wilde altijd nog eens een ombre chevron nailart maken en laatst heb ik deze gemaakt met de kleur tinten blauw.
Kijk mee.


Ik lakte eerst mijn nagels wit (na de basecoat) en liet dit goed drogen.
Ondertussen heb ik het plakband geknipt met een kartel schaar.
Ik koos voor 3 kleuren blauw:
Konad R56 Pastel Lavender, P2Aufgebrezelt 040 Dirndblues, Catrice 350 Hip Queen Wear Blue Jeans!
Plak je nagels af met het plakband en druk dit goed aan, het beste is om dit per nagel te doen.
Pak je sponsje erbij en spons de 3 kleuren op je nagel, trek dan het plakband er weer af en klaar, ga dan naar de volgende nagel.
Ik heb ook nog een glitter topcoat erover geen gedaan. (INM holo topcoat)

Dit is het resultaat:




Ik vind het resultaat erg leuk geworden, dit kan je natuurlijk ook met andere kleur tinten doen.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails