zaterdag 7 juni 2014

Winactie: Win 5x een mega beauty pakket!

Jaja mijn blog bestaat bijna (14-7) 5 jaar! Maar omdat die datum midden in de zomervakantie valt heb ik besloten om de winactie eerder te doen zodat je ook de prijs nog binnen heb voor de vakantie.
5 jaar, wat een tijd eigenlijk maar wat gaat die snel! Ik ben nog steeds erg blij dat ik 5 jaar geleden deze blog ben gestart en ik vind het ook nog steeds erg leuk om te doen, nieuwe producten testen, jullie reactie's lezen die dingen maken mij echt blij.
Ik wil ook jullie, mijn bezoekers, bedanken. Sommige van jullie volgen mijn blog al een hele tijd, thnx!

Maar ik heb natuurlijk ook weer een winactie geregeld voor jullie. Ik heb namelijk 5 boxen gemaakt, hierin zit echt van alles. Dingen die ik zelf heb gekocht en dingen die ik heb gekregen van bedrijven.
Op onderstaande foto zie je 1 pakket, alle pakketten lijken op elkaar maar zijn niet precies hetzelfde, kleuren/geuren kunnen afwijken!


Met speciale dank een de volgende bedrijven die de winactie hebben gesponsord:
- BarberStore
- Pure Elements
- MardyMakeUpShop
- Deborah Milano
- Waxxies
- Fa
- HetZeepHuis
Himalaya
- FeelSoPure 
- Only You
- Alessandro
- Trind 
- 2B (staat niet op de foto maar is een mascara)

Wat moeten jullie doen om 1 van de 5 pakketten te winnen?
- Laat een reactie achter met een geldig email adres en vertel erin wat je allemaal hebt gedaan.
- Volg mijn blog op Bloglovin Klik hier
- Like dit artikel op Bloglovin
- Tweet deze tweet op twitter: http://nail-gloss.blogspot.nl/ bestaat 5 jaar en geeft 5 grote beauty pakketten weg! @Nailgloss 

Wat mag je doen:
- Volg mij op twitter. Klik hier
- Volg mij op instagram. Klik hier
- Vermeld deze winactie op je blog

Hoe meer dingen je hebt gedaan hoe meer kans je maakt.

Succes! Je kan mee doen t/m 28-6-14



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails