zondag 14 december 2014

Imperity Crystal Serum Argan Oil

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Imperity Crystal Serum met Argan olie. Ik heb al veel positiefs erover gehoord dus ik ben benieuwd!



Informatie:
Imperity Professional blijft maar innoveren, nu weer met een heerlijke Argan Olie  / Serum. Deze Crystal Serum / Argan Oil gebruikt u nadat u uw haar heeft gewassen of gewoon lekker tussendoor. Deze Argan olie / serum maakt dat uw haar intens verzorgt wordt en tevens super makkelijk doorkambaar zal zijn. De droogtijd van uw haar zal met 35% verkort worden.
Ook úw haar zal opleven na gebruik van Imperity Professional Crystal Serum / Argan Oil, vanwege de extra voeding die eraan is toegevoegd. Het is het complex van vitamine E, Vitamine A, Omega 3 en Omega 6, die uw haar extreem voeden waardoor het merkbaar gezonder wordt.
Het versterkt en verstevigt de opperhuid, regenereert de haarstructuur en geeft ultieme glans!!!
Imperity Professional Crystal Serum / Argan Oil verpakking is voorzien van handige doseerpomp waardoor u simpel en zonder knoeien de olie kunt oppompen en is daardoor zeer zuinig in gebruik.
Ook uiterst geschikt om gespleten haarpunten in lang haar te voorkomen. Uiteraard is Imperity Professional Crystal Serum / Argan Oil, voorzien van een filter die de schadelijke UVA/UVB straling van de zon tegenhoudt. Dit voorkomt vervaging van de haarkleur. 
Nou dat klinkt goed hé? Ik was super benieuwd toen ik dit las op de webshop. Ik ben zelf best wel droge haar punten en ook na het wassen van mijn haar zit het zo in de klit dus ik zoek altijd wat om het makkelijker doorkambaar te maken vooral het uiteinde.

Gebruik:
  • Doe een paar druppels serum op de handpalm
  • Verspreidt het over het haar
  • Kam het serum gelijkmatig in de richting van de haarpunten
  • Het haar niet uitspoelen!



Het serum zit in een makkelijk hygiënisch pompje wat ook zuinig in gebruik is en je hebt ook maar een klein beetje nodig, door het pomp systeem kan je het makkelijker doseren.

Ik heb het serum vooral in het onderste gedeelte van mijn haar verdeeld omdat mijn haar bij de aanzet snel vet wordt en hierdoor wordt je haar wel sneller vet dus vandaar dat ik het alleen in het onderste gedeelte gebruik.


Het serum is vrij dun en vettig en verdeeld zich makkelijk door je haar. En de geur is vrij heftig, zoetig en ruikt naar perzik wel lekker hoor maar erg aanwezig en de hele dag ruik je het nog.
Mijn haar wordt er heerlijk zacht van en inderdaad makkelijker doorkambaar. Super!

Ik gebruik dit product nu elke keer als ik mijn haar heb gewassen en mijn droge haar punten zien er veel beter uit.

De Imperity Crystal Serum Argan Oil kost €9,95 en hier verkrijgbaar; Klik hier


Houd mijn blog goed in de gaten want ik mag er 2 verloten!

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails