zondag 4 januari 2015

Essence Advent prijs gewonnen

In de maand December had Essence een advent kalender. Elk jaar doe ik hier aan mee en 2 jaar geleden heb ik ook wat gewonnen.
En dit jaar won ik ook een prijs. Kijken jullie mee?



Ik won de prijs van 14-12 en op 15-12 kreeg ik de mail dat ik had gewonnen en dat ik de prijs binnen enkele dagen zou ontvangen, helaas duurde dit i.v.m. kerst wat langer. Dinsdag 23-11 kreeg ik het binnen.
Helaas was het ook voor mij (en voor andere) niet duidelijk dat je niet de hele prijs won maar een deel ervan en helaas kreeg ik ook 3 dingen dubbel maar daar was ook helaas kans op want ik had contact gehad met Essence. Wel erg jammer.

Maar ach alles wat je wint is natuurlijk leuk maar het viel wel een beetje tegen toen het binnen kwam.

De producten komen uit de collectie 'Oktoberfest' Deze was alleen in Duitsland verkrijgbaar.

Ik ontving 4 lakjes, 3 van de 4 kleuren:


2x blush:

2x oogschaduw:

2x lipgloss:

Haar schuifjes:

Er komen nog swatches van!

Hebben jullie een prijs gewonnen van de advent kalender?

P.S Ik had contact met Essence via twitter maar laatst ook via Facebook en toen moest ik een mailtje sturen naar Essence en kreeg een aardig mailtje terug dat ze mijn mail naar het hoofdkantoor toezenden met het verzoek voor een nieuw prijzen pakket. Volgende week hoor ik meer.

Volg Nail-Gloss op Bloglovin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails