donderdag 12 maart 2015

Tighton SlingGrip

Mobieltjes en tablets worden steeds dunner, gladder en groter. En dat terwijl je hem steeds meer gebruikt. Maar even niet opletten en hij klettert op de grond of plonst in het water. Daarom is de SlingGrip gemaakt.
Ik heb zelf een iPhone en daar ben ik natuurlijk ook erg zuinig op dus ik was erg benieuwd hiernaar. 


Ik koos voor de kleur 80's pink, een mooie roze kleur. Het elastiek is zwart wat ik erg mooi vind bij de roze kleur.



De SlingGrip zit geplakt op een visitekaartje met info en aan de achterkant de van SlingGrip zit een plakstrip.

De SlingGrip heeft een groot aantal voordelen:

  • Navigeren met één hand, zelfs op de grootste smartphones.
  • Het per ongeluk laten vallen is bijna uitgesloten.
  • De SlingGrip kan makkelijk worden aangebracht op bijna iedere telefoon of hoesje.
  • De SlingGrip is geschikt voor vingers van volwassenen en kinderen.
  • Het werkt ook geweldig op iPods, e-readers en tablets.
  • Met de SlingGrip is uw smartphone en tablet veilig in kinderhanden.
  • Foto's, selfies en video's maken wordt makkelijker door een stabiele grip.
  • De SlingGrip blijft niet haken in je broekzak of tas.
Hoe werkt het?:


Nou dat gaat gemakkelijk, ik koos er voor om het op een hoesje te plakken omdat ik toch altijd een hoesje om mijn iPhone heb. Dit kan ook.
Het zit echt heel erg stevig vast geplakt alleen vind ik het elastiek best strak als je met 2 vingers erin zit. Op zich niet erg maar vind het niet echt lekker zitten.
Het is wel erg gemakkelijk om je iPhone goed vast te houden met 1 hand.



Wat vinden jullie? handig of niet?

Deze SlingGrip in 80's Pink kost €6,95 en hier verkrijgbaar: Klik hier

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails