donderdag 3 december 2015

MUA Elysium palette

MUA introduceert speciaal voor deze herfst de Ethereal Whipped Look: een zachte romantische look voor zowel overdag als ‘s avonds.
Een van de producten is het prachtige Elysium Palette, waarmee prachtige looks te creëren zijn.

Met het prachtige Elysium Palette van MUA kun je vluchtige maar beeldige looks creëren voor overdag en ‘s avonds. Met een combinatie van matte en parelmoer tinten. Voeg wat extra highlights en benadrukking toe met het bijgevoegde potlood.

Dit palette bevat 4 matte tinten en 6 met mooie shimmer. Er zit ook een potlood bij met aan 1 kant zwart en de andere kant een lichte nude voor in je waterlijn.



Het palette is lekker groot en de pannen van de oogschaduw zijn ook lekker groot. De kleuren zijn lekker zacht maar niet kruimelig. perfect dus maar hoe zou het pigment zijn?


Swatches:

Ja het pigment is zeker ook goed. De matte kleuren ook zelf, moet je die zwarte zien! Toen ik het lichte kleur oogpotlood zag dacht ik meteen ; hé dat is een leuke kleur voor in je waterlijn maar nu ik deze geswatched heb want deze tegen, de kleur is daar niet echt geschikt voor.

Er komt ook nog een ooglook online waarbij ik dit palette heb gebruikt.

MUA Elysium Palette kost €7,99.
De producten van de MUA Ethereal Whipped Look zijn uitsluitend verkrijgbaar bij Kruidvat of bij kruidvat.nl/mua.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails