vrijdag 22 juli 2016

Etos producten

Etos is laatst uitgekomen met veel nieuwe producten voor de zomer, het oogschaduw palette heb ik al laten zien en hierbij de andere producten.


Fixing spray Hydrating 75ml:
Een fixing spray is echt een must voor de zomer dagen. Hierdoor blijft je makeup goed zitten de gehele dag en als je het opbrengt is het ook erg verfrissend.
Een toppertje!

€4,99

Bronzing primer 20ml:
Een bronzing primer had ik eerlijk gezegd nog nooit gebruikt, ik gebruik altijd primer maar die zijn gewoon doorzichtig. Dus ik was erg benieuwd!

De verpakking is erg handig, in een makkelijk doseer pompje. Je kan precies pakken wat je nodig hebt en het werkt hygiƫnisch.

De kleur is bruin/goud met shimmer.

Swatches:

Het smeert goed uit en is niet dik of vettig.
De shimmer is echt heel erg mooi!
Je krijgt er een prachtige sun kissed effect van met een prachtige glow!
Je kan deze primer dragen onder je makeup maar ook zo. 

Deze kost €5,99

Lipcolor Long Lasting Warm Coral:
Het uiterlijk is simperl maar wel mooi is de dop, deze is matte. De applicator is ook erg fijn en loopt in een puntje. De kleur is trouwens meer roze. Op de fotos lijkt het oranje.



Swatches:

Het blijft echt heel goed zitten maar dit soort lipcolors zijn gewoon niet mijn ding, je ziet alles in je lippen wat je normaal niet ziet...
Het is een prachtige kleur en blijft super zitten maar dit is gewoon niet voor mij weggelegd.

Deze kost €4,99

Volume waterproof mascara zwart:
Een waterproof mascara is natuurlijk een must voor de zomer maar vele waterproof mascaras geven niet het gewenste effect, ik ben benieuwd!


Wauw! Wat een mooi effect, super zeg! Prachtige lange zwarte wimpers, een toppertje! Waterproof is deze ook zeker.

 Deze kost €3,99

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails