vrijdag 5 augustus 2016

EOS Pomegranate Raspberry

De fluweelzachte en zoete smaak van frambozen gecombineerd met de frisheid van granaatappel zorgt voor een onweerstaanbare, verzorgende ervaring op de lippen. Pomegranate Raspberry is een smakelijke fruitcocktail voor je lippen en tevens het nieuwste lid van de lipbalm familie. Make sure not to eat it, want ook van deze smaak krijg je de neiging je lippen af te willen likken.


Ik houd van EOS lipbalms, zijn super leuk en ook erg fijn en lekkere geuren. Nu is er een nieuwe geur; Pomegrante / Raspberry. Super zomers dus.

De EOS lipbalms verzorgen mijn lippen heel goed en voelen erg zacht aan en als een lipbalm een lekkere geur/smaak heeft zoals deze is het extra fijn.


De EOS lipbalms gaan ook super lang mee, ik heb er 1 en die heb ik al heel erg lang en nog steeds niet op. Zuinig in gebruik dus.

De Pomegranate Raspberry is vanaf september exclusief verkrijgbaar bij Douglas en via douglas.nl
Adviesverkoopprijs €5,95.
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails