vrijdag 16 september 2016

Buddha to Buddha ring van Sieradenloods

Elke vrouw houd denk ik wel van sieraden? Nou ik in ieder gevel wel, vooral van zilveren sieraden. Ik draag elke dag oorbellen, ringen en armbanden. Maar het is altijd leuk om nieuwe sieraden bij te kopen, 1x per jaar doe ik dat eigenlijk. Ook al zijn de sieraden nog goed het is toch leuk om nieuwe te hebben. Dit keer bestelde ik een ring online bij Sieradenloods. Kijken jullie mee?




Ik bestelde een ring van het merk Buddha to Buddha. Over dit merk heb ik al vele goede verhalen gehoord en het is ook gewoon een heel bekend merk, best duur maar ik heb er voor gespaard. Nu ben ik aan het sparen voor een armband van dit merk.

De ring zat als een cadeautje ingepakt, erg leuk!. Ook wat je allemaal bij de ring erbij krijgt merk je echt dat het een duurder merk is. Het is een kartonnetje met een elastiek eraan en in het kartonnen doosje zit een tasje waar de ring in zit. Onder het elastiek zit een mapje met hierin tips hoe je je sieraad mooi kunt houden met een zilver poets doekje.
Super verzorgd dus.


Super leuk zo'n tasje waar de ring in zit, hierin kan je de ring ook bewaren als je het niet draagt.


Ik koos voor model 'Nathalie'. Het model van deze ring vind ik erg mooi, ook niet te dik/bol dus draagt ook fijn. Ook het merk staat erop en dat vind ik net even wat extra's geven. Dit draag je dan ook bovenop.


Het model vind ik erg mooi en gelukkig is de maat ook goed, ik koos voor maat 17. Past perfect gelukkig. Deze ring kost €89,-

De levering ging erg snel en was goed verzorgd verpakt.

Hebben jullie sieraden van Buddha to Buddha?

 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails