zaterdag 24 september 2016

Oriflame The ONE Loose Eye Shadow

Jullie hebben de nieuwe lipsticks al voorbij zien komen van Oriflame maar nu laat ik de nieuwe oogschaduwen zien.



Benadruk moeiteloos en subtiel je natuurlijke schoonheid met deze zijdezachte, losse oogschaduwpoeders met hoog gepigmenteerde, glinsterende kleuren. De oogschaduw is gemakkelijk aan te brengen en uit te werken, zodat je kunt kiezen voor subtiele of intense looks. De samenstelling is zo licht als een veertje. De ultrafijne poeders, geven een prachtige, egale dekking voor over het gehele ooglid of om de arcadeboogjes mee te accentueren. De kleuren kunnen zowel droog als nat worden gebruikt en kunnen desgewenst onderling worden gemengd, om die kleuren te creëren die jij zelf wilt. Bij een natte applicatie is het effect intenser dan wanneer de oogschaduw droog wordt aangebracht.

Verkrijgbaar in 5 zachte pastelkleuren: Nude Shimmer, Peach Twinkle, Taupe Glow, Lilac Lustre en Mint Dust. 

Deze loose eye shadow zien er mooi uit en past qua uiterlijk goed bij de lipsticks. Het zijn 5 verschillende mooie kleuren. Het kan losse oogschaduw poeder nat of droog op brengen.
Ik vind droog aanbrengen fijner, met een goede oogschaduw basis eronder blijft het goed zitten en komen de kleuren goed uit.


Swatches:
Deze swatches zijn droog aangebracht en dan is het pigment al erg mooi. Prachtige shimmer ook!
De poeders zijn erg zacht en vegen goed uit. Nat aangebracht op mijn arm zag ik net echt verschil in pigment.


Mooi hé?


Ik vind vooral de taupe kleur erg mooi.
  • Oriflame The ONE Loose Eye Shadow € 14,00/stuk
Verkrijgbaar vanaf heden via de website www.oriflame.nl, alsmede via de Oriflame adviseuses. 
 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails